Verlies of defecte bankpas

Bankpas

Verlies van bankpas of defecte bankpas
Bij verlies van de bankpas of een defecte bankpas neemt u contact op met Balans Casemanagement B.V. NIET met de bank. Zij kunnen u niet helpen. Balans Casemanagement B.V. zal voor u een nieuwe bankpas aanvragen. In de regel zal dit 5 werkdagen duren. Bij diefstal, verlies of als er mogelijk sprake is van fraude, zult u een nieuwe pincode krijgen. Bij een defecte pas kan er een nieuwe bankpas aangevraagd met dezelfde pincode. Uw pincode wijzigt dan niet.

Zodra de pinpas bij Balans Casemanagement B.V. is binnengekomen, zal deze naar u worden opgestuurd. Indien er sprake is van een nieuwe pincode, zult u contact moeten opnemen met uw team bij Balans Casemanagement B.V.

Zodra de pinpas bij Balans Casemanagement B.V. is binnengekomen, zal deze naar u worden opgestuurd. Indien er sprake is van een nieuwe pincode, zult u contact moeten opnemen met uw team bij Balans Casemanagement B.V.